07 September, 2010

S E D EY

semalam saya skodeng beberapa blog..
blog2 dorang cantik2 belaka..
terasa jeles plak sekejap.
pastu ade 1 blog yang yang glamer, adik beradik semua wat blog..
tapi yang ni ke-2 glamer pada saya la..
jangan marah ha..
tajuk dia 'BUKANnya SUSAH BUAT2 BIJAK'
tajuk ntry bukan nama blog..
saya suka bila dia bagi step by step cam mana nak tahu lagu apa yang tengah didendangkan dalam blog somebody..
saya pernah wat bila nak tahu sangat lagu, tapi tak taw tajuk lagu tu apa..
kesian..tapi hasilnya memang memuaskan..
ni step2 yang dia kasi..
saya nak bagitaw pun tak reti nak terangkan cam ne...(nak elak tuh..!!)

1. dgr betul2 lirik lagu yang berkumandang..contohnya : Kemarin ku dengar Kau ucap kata cinta Seolah dunia Bagai dimusim semi...ok dah kenalpasti lirik tuh, sila ke langkah seterusnya..
2. buka new window or new tab di mozilla firefox or google chrome anda..then type balik lirik yang anda rasa   apa yang anda dgr di blog saya tuh..then click search or enter!
3. naaaahhh!! akan keluar lirik apa sebenarnya yang berkumandang...
4. pergi ke youtube or 4shared.com then type tajuk lagu yang anda nak dload tuh.tehn click dload!.tadaaaaaa, selang beberapa minit, lagu yang berkumandang tuh akan berada dan telah disave di komputer anda..



senang je kan...!!



then..
saya masuk 1 blog yang 1st glamer...
tuan empunya blog pon cantik+kiut+comel..
adik kepada blog yang saya ceritakn diatas tadi tuh..
korang mesti tau punya kalau korang memang kaki skodeng bloger2 orang...
lagu yang dimainkan memang SEDEY gila..
'sure sekali dengar mesti nak lagi' bak kata tuan punya yang pasang lagu tuh..!
nak cari lagu tuh...!!
saya guna step by step seperti diatas..
nah..!! sudah jumpa..
nak taw lagu apa..





Demi semua yang aku jalani bersamamu

Kuingin engkau jadi milikku
kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta

Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Chorus:

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu

Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Back to chorus
Di setiap arung gerak

Tersimpan di hati kecilku
Bahawa dirimu terindah untukku

Back to Chorus
Chorus 2:

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengijinkan
Kuingin selalu menjagamu

Back to Chorus2 [3x]
Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernapas

bes dan sedap kan.. sedey kan..
kalau korang antara orang yang tengah fall in love.., memang layan kan lagu ni..
apalagi kalau orang yang belum @ tak fall in love.., rasa cam nak fall in love sekarang gak kan..

0 tak puas hati: