18 November, 2010

cuti famili day

pada 5 - 7 november 2010 aritu selama 2hari 1malam, bercuti la saya.. ops!! bukan saya je.. famili saya yang tidak termasuk my akak yang asyik sebok dengan kerja je.. ha.. padan muka kene tinggal.. so ber-4 sajalah.. termasuk warga kerja PERKESO, BATU PAHAT kat PORD DICKSON.
bole tahan bestnya.. cuma air lautnya je yang tak berapa nak best.. keruh..
ni la hotel saya tinggal..
ramai gila orang nak checkin.. masa ni baru sampai..
burung ni pandai cakap.. entah apa ayat yang dia cakap pon saya tak dengar..
hehhe..binatang la kata kan..
kelihatan macam ada telur penyu..
tapi.., rasanya takde kot..
nampak orang yang tengah pegang pancing tu..
dia tengah pancing sesuatu di udara.. layang2..
yang 2 orang lagi tu.. cari apa entah..
next day 06-11-2010
ni bukan kat pantai depan hotel.. tapi pantai kat selekoh jalan..
pantai apa pon tak pasti namanya..
dorang ni happy gile.. main campak2 orang..
ni anak2 kepada kawan kerja mak saya..
tengah main sukan lari kot..
masa ni saya tak tengok, tak main sebab asik sangat tengok air pantai...
masa ni air masih surut..bila da pasang..batu2 tu da tak nampak da..
relax je rasa.. cam tak nak balik..
waktu senja di hotel..
cam cantik je waktu malam..
snap 1..
ni tempat BBQ..?? patutnye open la kan..
baru syok..
dis menu.. biase je rasanye..
sedap lagi masa kat TELUK GOREK, MERSING...
tapi habis juga.. siap bungkus2 lagi pakai tisu..
ni......... sup ape ek.. kate abang 'tut' banyak tepung..
yeke??
dis hadiah cabutan bertuah.. dapat hamper..

dan esoknya kembali la semula ke BATU PAHAT
jalani hari2 tanpa bunyi deruan ombak pantai, angin di waktu senja..
fuhh..i miss la kat pantai.. bila nak pergi lagi nih...!!

TAMAT..

2 tak puas hati:

cacing said...

canteknya pemandangan... hehehe... suka tgk pemandangan yan gmenawan... salam perkenalan dari cacing... sudi2 lah follow cacing... =)

dak DEBAB said...

kt PD tu boleh tahan cantek la..
ye2..salam perkrnalan jgak..