23 December, 2010

kenape muntah-muntah....?

hai korang2..
jangan lupa kepada yang ada astro dan kepada girl a.k.a wanita a.k.a perempuan..
tonton la cite Bukan Diriku tu...
kenapa perempuan je?.. sebab lelaki tak layan sangat cite jiwang2 ni kan..
hehheh...
okeh2.. berbalik pada tajuk.
kenapa ek muntah-muntah?.. 
demam ke? sakit ke?
hamil ke? bunting ke?
huaa.....

ahahaha...
korang jangan salah paham.. 
ni takde kene mengene ngan saya taw...
huhuhuh..

ni pasal kucing saya..
sejak akhir2 ni.. asik muntah2 je..?
kadang2 seminggu 2,3 kali la..
habis kotor uma..
korang taw tak kenapa kucing tu muntah?..
tak kan hamil a.k.a bunting lagi kot..
baru nak 3 bulan dia lahirkan anak. 
takkan da bunting lagi kot..
cepat nye..
ahahhah...

mak saya kata kucing tu mengandung sudah..
cakap kosong je la tapi..
huhuhuh...

okeh2.. teruskan menonton di astro Ria..
hehhe..

2 tak puas hati:

NurAz said...

sya rasa2 pun macam tu gak..mengandung.bawak g klinik lah test dia punya urine.hehe

dak DEBAB said...

hahhah... ala.. doktok hewan to mahal la..
hehheh...