20 December, 2010

misteri tentang.....

السلام عليکم

بسم الله الرحمن الرحيم

kepada korang2..
saya nak berkongsi someting yang mungkin korang taw dan mungkin tak..





          Surat khabar ni adalah benar. keluaran 1 JULAI 2003. korang boleh tengok kat tarikh yang ada tu.. okeh.. sebenarnya saya tak taw la kisah yang sebenar-benarnya.. sebab.. saya da lupa.. nenek saya ada bagitaw kisahnya.. tapi da lama.. da berapa bulan kot.. sebab paper ni pon da lama menghilang tiba2 muncul semula masa raya itu hari.. so saya pon scan la untuk simpanan.. sebenarnya.. Saat bin Lakun tu 'Great Granfather to me' a.k.a atuk saya punya ayah la.. hehhe.. ha... Buyut lelaki saya ni beristeri 3. dan kami ni berketurunan dengan isteri Buyut yang pertama.

gamba masa kami mengadakan Hari Keluarga. gamba ni hanya nak menunjukan kepada cucu - cicit yang seperti saya ni yang mungkin tak berapa mengenal lagi siapa 'mereka - mereka' yang ada kat dalam gamba tu.

isteri ada 3.. semestinya ahli kerabat yang menyusul juga ramai kan..

dan ini sebahagian yang menghadirkan diri...
hmm...ramai sungguh sedara-mara saya ni...

hehhe... ini kisah malam ini... selamat membaca ye..



          

0 tak puas hati: