15 December, 2010

sekor je tinggal... kesian.


dengan ini.... saya ingin berkongsi 1 kisah yang menduka-citakan....
huhuhuhuhuh....

okeh2... huh... tarik nafas dalam2..
anak kucing saya mati lagi sekor..
huar...!! kesian taw...
mula2 ada 4.. mati sekor-sekor dan tinggal le sekor je ni sekarang...
kesian dia takde kawan..
macam mana bole mati.?
ha.. sebab dia tak mo minum susu mak dia..
tak taw la kenapa..
saya da try bagi minum air pakai botol air yang tok hamster punya tu...
tapi dia tak mo juga minum... kesiannya.. saya rasa serba berdosa + bersalah ni..
huhuuh.......

lepas ni nak bela kucing2 jantan je la.. sebab dia kan tak bunting.. tapi membuntingkan betina lain pula ade...
huhhuh...

3 tak puas hati:

apezs shah said...

yeke.. kesiannya dia..
sepatutnya u pakai pakai utk nyusukan dia.. tapi xpelaa bela jantan tapi susah nak jaga perangai dia hehe..;)

Hanis MY said...

Siannyer meow tu huhu...keep up d good work, salam ziarah dan salam follow...

dak DEBAB said...

huhuh...time kasih2