15 December, 2010

....SepI.......

السلام عليکم


tajuk sepi.. sebab saya sepi ke..?
wahaha... takde maknenye tu..
tapi kekadang tu ade gak la terasa sepi nye hati..,sepi nye hidup..
fuh...!! okeh..
bukan nak cite tu okeh..
saya nak kongsi la sikit..
korang penah tengok cite SEPI..? penah.. bagus..!
da banyak kali main kat TV kan..
tapi saya tak pernah tengok dari mula sampai habis.. kesian...
tapi....
lagu dia sangat sayu je rasa.. tajuknye pon SEPI oleh  Yuni Shara..
ingat nak letak lagu ni sebagai lagu background.. tapi lagu ni intro die slow.. takot2 korang da habis baca tapi lagu baru je nak men.. lagu nye pon cam 'slow motion' nanti korang tak mo pula masok sebab wat korang ngantuk.. hehehhe.... so tak jadi.. tukar la kepada lagu 'gedik' tu.. T2 - lelaki Cadangan.






Sepi - Yuni Shara

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

0 tak puas hati: