21 January, 2011

esok ada kelas?....

kita mulakan dengan
selamat tengah hari..
hari ni hari jumaat, hari rehat paling lama..
tapi kalau masa saya keje dulu..,rehat saya tetap 1 jam je.. tapi paling best bole tengok sape mereka yang bagi lelaki tak solat jumaat.. ahahha... dok melepak kat shopping komplex.. ade yang dok dating.. yang si perempuan pon 1, da tau datingnye ari jumaat suh la si lelakinye gi solat jumaat jap takpon takyah la dengan lelaki yang tak solat jumaat tu..

ops terlebih sudah..!

okeh2.. nak iklan kejap..
korang tengok la Stairway to Heaven kat tv7 tuh..
rasanya ni la episode yang sedih pada saya.. bila Tae Hwa tu mengorbankan diri dia sendiri untuk bagi mata dia kat Jung Suh. sedih... cite ni da banyak kali kot tayang tv. de versi Philipines lagi kan..
eh..!! okeh2.. abaikan..


sebenarnya.. saya ni, esok ada kelas.. kelas apa.. kelas memandu.. kelas yang dok dengar ceramah tu selama 8 jam?..eiii.... perlu ke lama cam tu?.. dah la esok ada cite hindustan lagi..


tapi jantung saya ni asik berdetak laju je.. takut.. perasaan berdebar macam nak...... wahahha..
apa yang perlu kita bawak selain diri dan IC dan Gambar dan Duit?..
huhuhh... saya takut la..
sepanjang 20 tahun saya hidup.. tempat saya dalam kereta tu hanya kat belah kiri dan tempat duduk belakang. macam mana ni?.. tak biasa la nak bawak kereta nanti?.. kene tukar stereng kereta blah kiri la ni.. left hand drive.. wahahha...

takutnya..!!

2 tak puas hati:

apezs shah said...

salam

heheeh.. kena tgk la kalau mcmni..
cantikla template ni.. nice..


*join contest me yea..;)

dak DEBAB said...

@apezs shah
salam.. mesti tengok.. tak rugi taw..
*entry tadi tu tak siap lagi tu..
ni baru siap.. hehhe...