04 January, 2011

HACHIKO.

sebelum nak cite panjang tu.., korang tengok video ni dulu okeh..





comel tak anjing tu mase kecik..? comel kan..
huhuhuh... tak salahkan..
mahluk tuhan juga kan...

korang da tengok ke blom?..
Hachiko a Dog's Story

kepada yang blom tu..
silalah pergi download takpon beli cd yang murah2 a.k.a cetak rompak..
wahahha..
pastu tengok..
kompem korang meleleh air mata korang..
tak percaya..?
korang bole buktikan sendiri bila korang tengok cite ni..
okeh..
kat sini ada kalo korang nak download..
Syok.. tapi kene la daftar dulu okeh...

cite ni cite sebenar taw.. 
tapi paling menyentuh hati saya ni da tentulah.. versi yang terkini..
versi dulu a.k.a jepun punya..

 tak berapa nak sedih sangat..
betol.. tak caya?..
tengok la sendiri..

huhuhu.. okeh2..
ade keje nak wat..
sambung bila senang nanti.
da.....

0 tak puas hati: