27 February, 2011

Duamata

mata memang ada dua.. tapi bukan itu yang Yana nak kongsikan kat sini...
agak2 korang apa yang Yana nak kongsikan? hmm.. apa yang korang tau tentang Duamata ni? 


pada korang yang tau atau korang yang tak tau... Duamata ni adalah penyanyi dari kumpulan Indonesia.. mungkin terkenal dengan lagu Menikahlah Denganku tu.. yang Irine atau korang pernah borakkan.. lagu dia memang best kan... huhuh... macam Yana ketinggalan kot...




p/s - Yana nak cari lagu yang ada kat blog Irine tu... cam sedap.. 

0 tak puas hati: