14 February, 2011

Instrumental menghayalkan...


Instumental menghayalkan.. bio bebenar kan...? hayal yang macam mana tu?.. hayal macam tet.. tet.. tet.. ke.. atau..... itu yang hayal lain... ni hayal yang mengasyikkan.. boleh tak ayat?..
tapi betul la.. kalau korang wat facial ke kan.. mesti dorang pasang lagu Instrumental kan.. bia kita tido.. wahahha.... dorang pula dok sedap je sapu2, urut2 kat muka kita kan..

kalau kita dalam keadaan sedih pon memang layan je dengar Instrumental music ni..
semalam Yana download.. sekarang ni la baru dengar.. menghayalkan sungguh.. lagi2 bila hati ni di alam fana cinta.. hihihih... dilamun cinta..

tapi Yana tak okeh.. Yana saja2 dengar je.. maklum la orang sensitif+romantik.. wahahah.. perasaan sungguh...
okeh Yana bagi link korang download la ye.. bagi sesaper yang berminat..


yang lecehnya Hotfile ni, dia tak macam Mediafire.. Hotfile ni korang kene tunggu 30 minit untuk download yang seterusnya.. so harap bersabar la ye.. lepas da download ke 5-5 semuanya.. baru korang extract.

p/s - sini la tempatnye untuk download.. sila2 la download..

0 tak puas hati: