12 February, 2011

Menunggu itu penat.....


betol la... menunggu itu memang memenatkan..
kalau taw jadi macam ni.. tak nak Yana tunggu.. Yana bla je..
huhuhuhuh...
lama Yana tunggu.. dari pagi tadi.. sampai ni baru sampai rumah..

patutnya hari ni Yana ujian komputer kan...
tapi batal..! sebab line rosak ke apa ntah..
tak boleh nak detect dengan JPJ.
penat dok menunggu sampai panas bontot ni.. ubah cara duduk.. duduk kat bawah pula..
sampai terngantuk-ngantuk..
nasib baik dia kata [TOLONG SENYAP] kalau tak da lama dok nyanyi2 kat sane tu..
boring taw.. dah la ngntuk.. dari pukul 8.35 pagi sampai pukul 2.
dok baca buku konon takot gagal.. last2 tak jadi ujian..
ubah tarikh kompem dia kata 28.02.2011.. terbeliak mata Yana.. lama gila tu.. bila masa nak belajar bawak kete ni kan...
tapi Yana kompem tarikh 01.03.2011. sebab 28hb tu ramai yang da amik.. so tak nak sesakkan diri macam tadi.. Yana amik 01.03.. hehhe...
NASIB BAIK.. BOLEH TENGOK HINDUSTAN..


0 tak puas hati: