08 April, 2011

Never Forget by Maher Zain macam..

lagu ni best tau.... (mungkin Yana ketinggalan kot kalau korang ramai yang dah tau..) ehehhe..
tapi Yana dengar lagu ni macam..... nak tau?
klik sini kalau nak dengar..

Yana download Full Album by Mesut Kurtis. kat sini la terselit lagu tu.. takde kat album Maher Zain kot.. rasanya la... sebab album Maher Zain pon Yana  lom dengar semua lagunye.. Yana dengar lagu yang best2 jek.. ehehhe..

hmm... korang da download lom.. Yana da bagi link tu kan.. lagunya macam lagu Anak Soleh by Aeman (klik untuk download okeh..)

tak percaya..? Yana da bagi bukti tu kan.. sila2 la semak bukti tu untuk kepastian..

4 tak puas hati:

Schajar McFlurry said...

nmpak nyer saye pun ketinggalaan lagu2 maher zain nie.. makaceh untuk inf0!
=)

Fadzli Amir said...

Rasa dah ada lagu ni..dulu download tuk anak2 dengar dlm keter...hehehehe

♥NiniHartini♥ said...

lagu ni prnh jd lagu latar blog akak bulan feb lepas...maher zaindan mesut kurtis pn dah nyani lagu ni kt konsert maher zain bulan lepas.

mykhalis said...

khalis serius nak tanya,,sape mesut kurtis?maher zain kenalla.. mesut ozil kenalla..

Blog terbaik

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini