03 February, 2011

tak de Lagu..

cara terbaik ialah membiarkan ianya pergi untuk selama-lamanya...
hahhaha.. ayat nak best kan...
okeh saya tau.. korang pon tau..
kadang-kadang tu je jalan yang ada..
melepaskan untuk kebaikan kita juga..
jadi saya lepaskan lagu saya..
lagu yang makin lama jemu juga mendengarnya kan.. ahahha.. ( tau pon..)

saya tau.. itu juga adalah jalan terbaik untuk meringankan blog selain banyak sangat gamba.. ahahhha..
banyak blogger bagi pesanan.. 
lagu dalam blog kalau nak pasang boleh.. tapi lebih baik pilih yang Manual daripada Auto.. sebab bila manual kita bole pause kan kejap. kalau Auto..? jalan terbaik ialah Mute kan Sound atau Alt+F4 a.k.a X belah kanan kat atas sekali tu kan.. huhuhh.. siannya.. 
pastu lagu yang dimainkan tu mungkin kegemaran kita sendiri. tapi mereka yang datang melawat tu.. adakah mereka suka dengan lagu tu..? pastu lagunye sama je kan.. next page pon lagu sama je..
jadi jalan terbaik yang saya pilih.. Good Bye to my Song..
hahha.. eleh.. hari2 boleh dengar la.. Good Bya dari dalam blog aja.. hehhe..



2 tak puas hati:

shah-kayrul said...

buang lagu tue kekadang membawa kebaikan gak...supaya org tak close blog kita bila lambat nak buka...takpe dengar je la lagu kat handphone jer...bila2 boleh dengar

luahan dak YANA said...

@shah-kayrul
betol2.. ehhehe...