20 February, 2011

Tak Perlu Bibik2 okeh..!

kenyang sudah.. baru lepas sarapan.. ahhaha... biasala tu kalau orang tu selalu bangun lewat kan...
eh.. Yana baru sampai rumah dari rumah nenek.. takde lah baru.. dalam pukul 11 lebih..
korang tengok tv9 tak? pagi tadi?
pasal penderaan budak kot.. Yana pon tak tau sangat.. tapi ada Wardina dengan sapa entah sorang lagi.. pelakon juga.. Yana tengok dah nak habis kot.. tu yang tak tahu sangat.. ehhehe... tapi Yana ada tengok 1 scene tu, orang gajinya baling2 budak tu.. bagi susu tak mo, dia lempang budak tu..( sorry kalau Yana salah..)
kesian tau.. macam mana hati mak nye tu.. eii.. Yana tengok pon da takot.. jiran sebelah Yana pon ada bibik. Alhamdullillah la.. bibik nye okeh..
oohh.. Yana tak sampai hati tengok budah tu.. kesian yang amat tau.. kecik lagi kot kan.. Yana sendiri kalau kene pukul pon, Yana dah rasa nak melenting juga.. huhuhh.. tapi ni budak kot.. tak boleh nak lawan balik kan..
Yana tak mo la amik bibik.. (macam kaya sangat je nak amik bibik gabai kan....)
Yana rela berhenti kerja untuk jaga anak- anak okeh..
Yana nak dorang membesar secara sehat.. tak nak ada fobia bagai... huhuhh..
Yana pon rasa macam ada sikit fobia satu ketika dahulu.. hohohoh...


1 tak puas hati:

mykhalis said...

kerana tuntutak kerja bibik nie macam sangat perlu.tapi bergantung pada nasib juga siapa yg kita dapat sbg bibik..