24 February, 2011

untuk terakhir kali ke?..

tak kot..
eh.. tetiba je... haha.. tak la.. Yana bagi jawapan pada tajuk kat atas ni kan...
Yana tau.. ianya bukan la untuk terakhir kali.. sebab akan ada ulangan.. hehe... tadi Yana tengok Cahaya lagi.. melepaskan rindu kat Satria.. pas ni dah tak de lagi Satria.. eh.. ada kot.. ulangan... kan..

hm.. tadi mak balik dari 'OT' nye tu.. OT la sangat kan.. entah apa kerja namanya.. bagi2 kertas... macam suruh undi2 pula.. malam2 pula tu.. sian Yana tinggal sorang2.. takot juga.. semua lampu Yana padamkan.. hehe... bia orang kat lua sana tak datang.. yela.. mak takde kan.. so takot la kan.. nak bukak pintu kang entah sape je kan... huhuhu....


okeh2.. pastu mak balik bawak sate.. fuuhh.. makan sate malam2.. dah la satenya jenis berlemak.. sate perut, hati, dan daging.. ayam tak main la.. sebab kita jenis orang yang tak de alah2.. so baik amik daging kan.. heheh...


makan sambil tengok cahaya... hmmm... mana la badan tak naik ni.. huhu.......


1 tak puas hati:

KAY said...

makan xajak...ni nak marah nie...yelah org tue nk motel sorg...hehe