15 March, 2011

ada test la..

selamat malam korang.. hehe... tadi kat sini.., Batu Pahat.. hujan.. eh tapi tak keseluruhan Batu Pahat la.. mungkin tempat Yana je kot.. huhu..

dan disebabkan itu juga Yana tak boleh nak main hujan.. korang tau kan nape?. ye.. takot demam.. haha.. bukan itu, ada lain.. sebabnye.. gelombang radiasi nuklear tu.. haha.. mak da bagi amaran.. jangan main hujan.. nak kelua pakai payung... eh takde kene mengena ngan tajuk la..huhu...

okeh... esok kan.. setelah Yana lulus ujian Komputer.. akhirnya baru la Yana belajar bawak kereta pula.. haha.. kesian kan... baru nak belajar.. eh.. sekurang-kurangnye Yana boleh bawa tau.. hehe... tapi korang kene hati2 la.. pada sesape yang ada SWIFT tu.. nanti Yana nak pinjam.. korang yang mempunyai kereta lain tu.. don wory la.. haha.. poyo jek..

pas Yana de lesen kan.. kononnye la.. angan2 je ni.. tapi mana la tau boleh jadi kenyataan ke kan.. haha.. nanti Yana bawak korang jalan2.. haha.. girl je okeh.. pas de lesen kan senang nak gi mana2 kan.. kat rumah pon takde basikal.. apalagi motor.. so... banyak terperap je kat rumah ni.. tu yang kadang2 bosan la jugak... jadi pasni "KITA ENJOY" haha...

cukup3.. sudah3.. hentikan3.. tak bole nak tido lambat arini.. nanti TERbangun lambat pula.. sape susah... Yana juga... okeh.. ni entry untuk malam ni... kita jumpe esok okeh.. hahha...
السلام عليکم

2 tak puas hati:

muhamad hanif said...

hohoh...sedia kan pyung sebelum botak ;)..gudluck.

saya YANA said...

@muhamad hanif
hahaha..okeh. tq2..