19 March, 2011

attention please..!

hmm... adakah Yana ketinggalan mana2 segmen atau kontes.. wahaha... geli pula.. hehe...
     okeh.. tadi Yana baru lepas belajar kereta.. buat kali ke-2.. hehe.. hari ni الحمدلله takde kene marah sangat la.. cuma bila nak masuk gear, tangan Yana keras sangat.. ( agaknye nak kene jadi Usop kot..) haha.. letih tambah ngantuk.. dari 8.10 pagi hingga 1.05 petang baru balik.. kalau tak tadi balik pukul 2.. nasib baik ada anak Pak Cik tu.. tolong hantarkan kitaorang balik.

tadikan... mereka yang belajar saing ngan Yana tanya..
A      : baru lepas SPM eh..?
Yana : haha.. tak la.. da 20, nak masuk 21 tak lama lagi.. (sambil gelak..)
B       : kan.. cam tak caya kan cam da 20..
A       : ingat kan baru lepas SPM.. nampak cam baru pas SPM.. (sambil tersenyum..)
     sepi kejap...
Yana  : kita kene belajar Rabu, Khamis, Sabtu ngn Ahad eh..
B        : aah..
Yana   : ala.. tak nak belajar Sabtu ngan Ahad boleh tak.. nak tengok Dragon Ball la.. hahaha..
B         : tengok.. mana orang tak ingat dia baru pas SPM.. haha.. da 20 ingat Dragon Ball..
     hahaha... kita orang gelak...
     hmmm.. korang.. bila ek Dragon Ball ni nak mula.. hahaha.. okeh.. Yana akui.. Yana suka tengok karton.. hahah... hmm.. macam mana nak nampak matang ni.. hahah.. (padahal suka hati bila orang kata kita ni nampak muda..) hahaha.. bersyukur...

p/s : aduh... nak kene pergi jemputan plak.. ngantuk ni......

7 tak puas hati:

muhamad hanif said...

hahah..budak kecik nih..meh nak tumbuk..dushh.dushh..

cacing said...

ahhahaha.... minat tgk dragon ball rupanya... tapi arini kan ada shin chan?? ag best!

cacing said...

ahhahaha.... minat tgk dragon ball rupanya... tapi arini kan ada shin chan?? ag best!

saya YANA said...

@muhamad hanifhaha... bukan budak kecik da.. hehehe..

saya YANA said...

@cacingcacing..... minat sangat3.. suka sangat kat Goku tu.. shin chan tu layan juga la.. hehehe..

Dea said...

dh stat eyh..???.. mggu lpas nk tgk, tp xde, tgk sailormoon je.. hehe..

saya YANA said...

@Deatak tahu... huhu... sebab...setiap minggu biase stat bukak tv kol 10.30..hahaha..pagi2 dgr radio..