27 March, 2011

belangkas dan predator

tadi tengok berita jap.. ade cite pasal belangkas... sape penah rasa?.. angkat kening.. haha.. Yana pernah... serius Yana nak cakap.. TAK SEDAP.. pada Yana la.. pening Yana makan.. itu pon jiran wat bakar2, bakar belangkas plak tu.. dorang sekeluarga ngan geng2 dorang telan je macam biasa.. wekk... huhu...

     tapi apa kene ngan predator plak kan... ye.. cita omputih yang takot la jugak.. Yana ade semua part movie dia.. korang nak..? haha.... tapi sila tengok pembandingan rupa bentuk fizikal wajah bende ni..

     ermmm.. ada persamaan ke.. haha... tetiba macam ade rasa persamaan la.. korang sila la angguk.. 

11 tak puas hati:

muhamad hanif said...

ahah..saya tengah angguk nih..tautau..

CinderLaLa said...

First time tengok bentuk rupa belangkas...sebelum ni dengar nama saja.. :)

Fadzli Amir said...

Memang tak penah makan belangkas ni tapi teringin sangat sebab diorg kata sedap dari ketam....yumm.yummm..makan sambil terangkat kening...

qaseh johanna said...

tak sedap ke yana..?? uikkkss. akak penah dgr org mkn..tp akak blom penah telan lg ni..jmp pon xpenah..hihi

saya YANA said...

@Fadzli Amir
sedap sebab masak sambal.. haha...

saya YANA said...

@qaseh johanna
haha... pada Yana la.. sebab bakar cam tu je... memang pening..

cacing said...

ouh memang sama.. sebenarnya sebelum predator tu wujud, pencipta cerita tu ada sekali makan belangkas kat malaysia ni.. tu yang dia dapat idea nak wat predator... tapi makan belangkas??? yakkksss... heeee

saya YANA said...

@cacing
hhaha... tak leh bla jawapan cacing ni.. heheh... tulah pertama dan terkahir Yana akan makan belangkas.. wekkkk..

mykhalis said...

belangkas boleh makan ke?bukan ke binatang 2 alam takleh makan?ehehe..tapi memang khalis mengangguk dari tadi

hottest entry di blog khalis :
Kantoi ketika skodeng

saya YANA said...

@mykhalis
ermmm... boleh kot.. makan pon tak telurnya je.. takde isi pon..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

pernah makan masa kecik.. dh x igt rasa dia mcm mana
AKHIRNYA DARAH KU BERJAYA DI SEDUT