01 March, 2011

الحمدلله

say congratulation to me okeh...
hahaha.... setelah sekian lama.. menanti dan mencuba untuk bertahan ke tahap yang lebih tinggi...  tapi keputusan yang memuaskan sudah cukup bagi orang yang macam Yana ni... ceh ayat kan... tak boleh bla....

heheh... Yana mood happy ni...  happy akhirnya Yana lulus.. wahahah... eleh.. baru lulus da kecoh... alah korang... bagi la Yana can.. heheh... once in a lifetime kan.... 

okeh Yana cecita masa kat dalam kelas tu eh...
arini pak cik tu amik lambat sikit... dalam hati da berdebar... entah Yana pon tak tahu... Yana jenis yang berdebar kot.. pastu sampai kat sana... sain2... terus masok bilik...

ha...! Yana belum baca habis buku tu.. hahaha... ingat Yana nak baca sikit la.. kot2 baca disaat akhir ni boleh ingat2 kat dalam tu nanti... haha... tak pon... Yana terus masok dalam... jawab macam biasa je la...

bila da soalan yang ke- 47.. tetiba Yana berfikir... "kalau aku tak lulus... aku nak amik harini ke esok ek?" hahaha... ade ke patut itu yang Yana fikir kan..? hahaha..... bila da jawab habis... Yana terus kelua.. Yana da tau keputusannya apa.. 

الحمدلله..
Yana lulus...

esok? dengar ceramah pasal memandu eh? 3 jam?..
nasib baik 3 jam.. kalau lama... haishh... ngantuk la.....

3 tak puas hati:

Junaidiey said...

wah.. Alhamdulillah....
:)

jom join blogroll Junaidiey:
http://www.junaidiey.com/link-exchange-bersama-junaidiey-com/

axelida said...

syabas bete.. hehe akak dulu dpt 100% marks.. opsss bkn nak riyak tp bgtao jer ;p

mykhalis said...

tahniah lulus..khalispun takde lesen lagik