20 March, 2011

day 3.. huhu...

selamat tengah hari korang.. eh3 tengah hari lagi ke ni...? huhu... hari ni hari ke-3 Yana belajar kereta.. happy sangat.. sebab jumpe sorang blogger yang tengah belajar kereta.. haha.. sebenarnya dia kawan sekolah rendah Yana.. dah lama tak jumpa.. baru jumpa tadi.. syok.. teringat kenangan lama..
     tadi jugak laluan baru untuk Yana belajar.. adoi..! Yana kene marah lagi... sebab Yana tak cakap sifir2 dia.. huhu... lepas tu mata Yana tak tengok apa yang ada kat depan.. haha... Yana suka tengok kiri kanan.. sebab tu lari laluan putus2 tu.. hmm.. sebab kiri kanan tu lebih menarik perhatian.. wahaha.. teruk3...

     hmm.. rabu ni mungkin belajar naik bukit plak.. Yana berdebar okeh.. pak cik tu tengok Yana ni, kurang keyakinan... huhuh.. betol la cakap pak cik tu.. Yana kurang keyakinan.. macam mana ni.. hope lepas ni semua berjalan dengan lancar la..

p/s : perkataan sebenar marah itu ialah TEGURAN..

1 tak puas hati: