10 March, 2011

EnCanTaDia

    sebut betul2.. 1 persatu.. haha... En Can Ta Dia.. yang bermaksud.... Yana pon tahu.. haha.. itu bukan la maksudnya yer.. tapi memang Yana tak tahu okeh... hehe...

     telenovela yang baru mula semalam... tapi tak dapat tengok sebab hujan.. korang pon tau kan kalau hujan, Astro ni tak boleh nak buka.. kan.. huhu.. tu salah satu kelemahan yang ade pada Astro.. hehe.. memandai jek ek..

     setiap hari isnin hingga khamis jam 4 petang.. selain Indon je.. Yana pon nak gak la layan cite ni.. sebabnya... pelakonnye. pelakon yang ade kat dalam cite Dyesebel tu.. yang jadi Erebus tu... kan... hensem.. haha... bukan tu je... cite ni pon pasal di alam fantasi la kononnya.. macam cite Dyesebel.. hidupan dalam laut sebagai ikan duyung.. tapi yang ni mungkin macam bunian la kot... haha.. nak tau kene la tengok sendiri.. ops... korang keje kan... hhmmm.. haha... saje jek Yana ni...

4 tak puas hati:

Husna syahirra said...

citer nie tak tengok tp citer dysebel to0 memang layan giler.. jato0h hati sama fredoo.. hehee;

saya YANA said...

@Husna syahirra
dalam cite ni pon ada Fredo tu tau.. haha...

Husna syahirra said...

Fredo p0n ada ke? xprasan la pula..
nk kna tgok nie,, hehe;

MamaLeeya said...

assalam - google watak Danaya..jumpe blog ni...
sy pun tgh demam cerita ni..tp tu la..cerita ni dh lama kan..baru kuar kt tibi ke ulangan..sy pun tk tau..yg penting tiap2 mlm sy kongker tibi dr 11-12 mlm...:p