21 March, 2011

garlic bread

susahnye rasa nak dapatkan Garlic Bread ni.. kene pegi Pizza Hut baru jumpe.. huhu...... tapi.. takde la susah mana pon.. ahad semalam, pas balik dari belajar kete Yana ngan mak pegi ka K4 tu. kat Bakery dia ade jual.. nasib baik.. da lama Yana mengidam.. ceh... ngidam la konon.. huhu...

     tau tak korang.....?senang je nak buatnye.. macam tak percaye... tengok la video  ni.
pasti akan Yana try buat... tunggu la hasilnya.. hehe... hmm... malam ni nak buat Puding Karemel la.. mak nak bawa ke pejabat... sambil2 dorang boleh la rasa air tangan Yana sekali lagi.. muahaha.. mana tau tup-tup de yang jadi bakal suami... hua..!! berangan sudah.. ops.. kene tapis nihh..

2 tak puas hati:

mykhalis said...

wahhh..same la..wajib nie kalau khalis gi pizza..mjur orang lain tak minat sbb takut kenyang..

latest entry di blog khalis : ustazah silih ganti teman lelaki

saya YANA said...

@mykhalishaha...kalau Yana ngn mak je.. kompem Yana sorg je makan Garlic Bread ni.. haha...eh..bagi mak 1 je.. huhuh..