22 March, 2011

hilang yang berganti..

ibarat
v
patah tumbuh hilang berganti
sejak 9 mac 2011 aritu... hingga sekarang suda 22 mac 2011.. berapa lama tu..? ce kira.. ce kira.. 13 hari da.. haha... lambat noh nak kira.. hehe.. 13 hari baby kucing Yana hidup suda.. 13 hari juga cimok Yana hilang.. huhu... tapi.. tu la.. ibarat patah tumbuh hilang berganti..

     pada 9 mac tu la., Yana kehilangan cimok dan pada 9 mac tu jugak la Yana dapat baby kucing seramai sebanyak 5 ekor..



yang hilang tak kembali.. kalau ko kembali cimok.. aku happy tau.. huhu...
 dan ini lah penggantinya.. sangat comel.. sekarang suda bukak mata..


p/s : pening ni... tak lama lagi baby ni dah mula panjat2.. kotak lak tu tak besar.. huhu.. tak lama lagi dah pandai berak merata2.. penat nak jaga anak kucing ni..
p/ss : baru anak kucing kan... huhu...

6 tak puas hati:

cik ubi said...

berak merata rata?..i loike..hehe

saya YANA said...

@cik ubiaah..hhuuhuh..

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

oh kucing kalau kita sayang dia, macam tulah dia tunjukkan kasih sayang dia balik... alahai...
dia berak je merata...
OE pun banyak kucing jugak... dan semua datang...
orang kata kalau rumah ada kucing tandanya rumah tu murah rezeki...
(n_n)

kay_are said...

comel nye cimok tu.. sayang dah mati.. nak wat cane kan.. yang penting lagi 5 bakal comel tu kne jage lek lok k? ^^

saya YANA said...

@Orkid Edyliyne @ OrkEdmudah-mudaha... hheheh..

saya YANA said...

@kay_arememang comel + gemok.. tapi tu la.. hilang..