08 March, 2011

katoon sepanjang waktu keje...

kat tempat korang ada? katon je sepanjang masa korang keje? haha.. serius.. tempat Yana keje dulu.. tak boleh tuka chanel lain okeh.. kene katon 615 Disney atau 616 CTNW.. kelakar kan.. macam kat tadika.. kat tadika pon tak kasi tengok katon.. suh blaja..

sebab tengok katon je.., ianya berfungsi lawak.. so.. dorang nak suh kita selalu ceria je kot..
banyak2 katon.. Yana suka katon Shaun The Sheep.. korang pernah tengok? rugi kot.. haha.. serius lawak... kadang2 tengok sampai ternganga tau mulut ni..

video yang last ni Yana tak pernah plak tengok.. tak pernah nampak kot kat tv tuh.. haha.. ke Yana yang ketinggalan ek.. huhu...

2 tak puas hati:

apisv2 said...

ak pon ade.
haha

cacing said...

hahaha.... shaun the sheep ni mmg terbaik lah... cacing minat tgk cite ni gak!!! takyah skrip pun....