31 March, 2011

kesabaran semalam dan hari ni....

selamat pagi korang2.. da sarapan.? Yana belum.. dan tak sarapan.. sebab perot tak nak terima makanan pepagi.. pintu selera tak mo bukak pepagi... sebabnye nanti pintu kumbahan akan sentiasa terbuka.. hehe...

     "eh.. kenapa Yana menaip ni..? tak pegi belajar memandu ke..?" hmm soalan yang bagus tu.. hehe... sebenarnya.. hari Yana da bangun awal.. macam semalam.. tunggu la.. macam biasa.. mengharap ada sebuah kancil datang mengambil Yana untuk dibawa pergi...


     tapi sayang seribu kali sayang... Yana tak sepopular Siti Nurhaliza..
ehh.. ade kene mengena ke..? hehe... sayang sekali... pak cik langsung tak mengingati Yana.. betapa sedeynye rasa.. harapan sebuah kancil akan datang membawa Yana pergi, langsung tak kelihatan... kancil itu lalu ikut laluan lain.. dan kerana itu.. kancil itu tak amik Yana, sekali lagi... >_<

     hampeh tol..... geram pula kat pak cik tu.. tapi tak baik geram- geram kat orang tua ni... tak berkat hidup.. hehe... jadinya...... sabtu ni Yana belajar.. pehh.. mesti sesak.. sabtu ramai orang... adoi.... giliran mesti panjang... adoi...


p/s : sabar Yana... tapi mak kate suh tuka driver lain pula.. erkk.. boleh ke? hhhmmm..

1 tak puas hati:

Fadzli Amir said...

sama la macam adik kat kampung, tadi call dia ingat nak sakat dia tidor...rupa2nya tengah belajar memandu gak...hehehhe