23 March, 2011

kisah benar

ish.... macam mana ni.? Yana nak kongsi juga la apa yang terjadi pagi tadi.. simpan kang.. jadi masam plak kan... hehe... macam ni citanya..
situasi 1 : A sedang menunggu pengajar keluar dari bilik ape ek..? bilik pengajar. sambil perasan berdebar sebab kejap lagi nak kene bawak kereta.
situasi 2 : B yang lega tapi sebab baru lepas bawak kereta. sambil.
dan terjadilah dialog begini.

B : awak da bape kali bawak kereta?
A :  masuk kali ni da 4 kali la.. hehe.. takut...
     bla.. bla.. bla.. cite pasal naik bukit la, langgar tiang la..
B : eh awak tak amik SPM ke (keputusan)..
A : geleng..
B : awk STPM eh..?
A : geleng.. tak la..
B : abis tu awak umur berapa ni..?
A : nak masuk 21..
B : la.. yeke... ingat awak ni SPM.. tula.. tertanya juga masa amik awak tadi.. tak amik result ke budak ni..
     hahaha... gelak.. tamat suda dialog mereka. sebab A da tiba masanya nak kene bawak kereta..

p/s : kisah dialog ni adalah benar. takde tambah menambah. tiada kaitan dengan orang lain. ianya berkaitan YANA. hahahahaha......

lega rasanya bila Yana da cite kan.. eh.. entry ni bukan lah untuk apa.. cuma tak sedap je bila kita simpan kan..  (#^_^#)

0 tak puas hati: