26 March, 2011

kisah malam sabtu..

selamat pagi.. haha... hari ni Yana tak belajar.. cuti.. sebab jiran nak kawin.. eh.. ada kene mengene ke? haha.. ala.. saje nak rilex.. semalam ada 1 kejadian yang fun juga la pada Yana.. hehe...
     semalam tengah syok tengok Narnia ngan Chori Chori Chupke Chupke.. ditambah pula nyanyian karaoke dari rumah pengantin.. suasana yang bercampur baur.. perasaan ingin tahu terhadap movie, perasaan sedih juga tengok hindustan, dan perasaan yang teruja sebab nak tengok mereka berkaraoke.. haha..

     nak pi tengok segan... sebab tak dijemput .. sebab mak taknak pergi.. hehe.. sikit-sikit mak.. biala.. Yana anak mak.. huhu..

     tiba-tiba.. suasana menjadi senyap sepi dan gelap gelita.. kenapa..? semua rumah pula tu... aiseh..! takde karen plak.... rumah pengantin terus senyap dan terdengar suara mereka2 gelak.. yela.. tengah dorang syok2 nyanyi.. tiba2 takde karen.. hahaha...  tak lama pastu.. rumah sebelah plak.. buat apa..? buat ungun api kat lua.. (bakar sampah).. haha... Yana ngan mak.. buat apa..? dengar surah Yasin.. (baik ni...) pakai DVD player yang pakai BATERI.. korang ade..? haha..

     dengan panas yang tak panas.. dengan geram tak dapat tengok TV ngan main INTERNET.. sambil mengipas dan berbaring kat bilik mak.. last2 TERlelap.. haha.... hmm.. kiranyan semalam Yana tido ngan mak la.. hehe.. semalam je tau.. hari lain tido asing-asing.. hahaha...


p/s : entah pukul berapa ada karen balik.. lilin habis terbakar.. (lilin tak panjang pon..)

2 tak puas hati:

Cikin said...

haha . ni yg jeles ni . lama dah tak tido dgn mak . heh (:

saya YANA said...

@Cikinhaha....