31 March, 2011

kisah sedih..


Kasih...

Maafkan aku...

Maafkan aku kerna terlalu menyayangimu...
Maafkan aku...
Kerna terlalu menyintaimu...
Salahku...
Semua salahku...
Membenarkan hati ini menyintaimu...
Merelakan perasaanku terhanyut mengasihimu...
Sedang ku tahu...
Bahaya CINTA...
Adakah aku sudah bersedia???
Berdepan dengan cinta???
Cinta = Perlu bersedia untuk dilukai...
Cinta = Pasti ada sakit hati...
Cinta = Mungkin akan kecewa...
Tapi aku?
Aku berlari...
Bukan berlari dari cinta...
Tapi aku berlari mengejar cinta...




GILA.. Memang GILA!

Gila kerana mengejarmu..
Gila terhadapmu...
Tapi......... Kini......
Ku sedar...........
Yang ku kejar, bukan gunung...
Yang ku kejar, bukan banjaran...
Yang ku kejar...... adalah manusia......
Yang bisa pergi..........
Yang bisa melukai........
Sekeping hati ini........
Aku tidak berani lagi............
Benar aku takut!
Biarlah orang kata aku pengecut.......
Tapi memang sungguh aku takut......
Maafkan ku kasih......



Mungkin kita sememangnya sudah terlanjur cinta......

Tapi kita boleh mengundur dan berpatah semula........
Aku akan relakan ia kasih............
Jika itu yang membuatkan kau tidak lagi menyesal.....
Aku tidak berani kasih......
Tidak berani untuk dilukai....


korang pernah rasa begini..? tipu kalau Yana tak pernah rasa... hehe.. okeh.. kisah sedih ni Yana copy kat sini.. hasil dari luhan hati dia.. mydiary.. Liza.. sabar okeh.. ^_^

0 tak puas hati: