10 March, 2011

layan gila lagu ni...

satu ketika dulu la... Yana memang layan gila lagu ni.. macam orang putus cinta la plak kan dengar lagu ni.. huhu... okeh.. Yana godeh2 Yana punya xHD tu.. untuk cari lagu yang cam best untuk dilayan pepagi ni.. huhu..

     lagu ni dari drama kot.. KasihKu Abadi.. kot la drama.. cuba korang search.. Yana malas la nak search2 ni.. kang jumpe yang lain.. dah payah.. huhu... jangan pikir yang tidak2..


Sakitnya hati ini bila ditinggalkan saja,
apakah yang ku beri tiada erti cinta,
buat apa ku disini,
mengharap yang takkan kembali,
sia-sia pengorbananku,
cukup kau menyalahkanku.
Aku kan terus pergi,
tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi,
tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.
Mulanya diri ini mampu saja tuk bersabar,
Akhirnya semua punah,
ku tak bisa tegar,
Bagai mengejar pelangi,
makin ku dekat kau jauhi,
Aku punya harga diri,
Cukup berakhir disini.
Aku kan terus pergi,
tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi,
tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.
buat apa ku disini,
mengharap yang takkan kembali,
sia-sia pengorbananku,
cukup kau menyalahkanku.
Aku kan terus pergi,
tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi,
tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.
Aku kan terus pergi,
tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi,
tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.
Bagai mengejar pelangi,
makin ku dekat kau jauhi,
Aku punya harga diri,
Cukup berakhir disini.

3 tak puas hati:

sekamar rindu said...

salam...

lagu nya yang best....suka.

DiaUmaiNiNaz said...

layan lagu kita sambil makan2...

bunga said...

layan...