03 March, 2011

Ungu nya Cinta


okeh.. first time Yana tengok...
Yana tau... memang dah ketinggalan... huhu.....
apa Yana boleh cakap....

bestnye...... dan sedeynye......
nak cari la cite tu.... haha...

bila dapat tau laki tu mati... fuhhh... betapa sedeynya kan...
tapi bila ternampak kewujudan laki tu kembali... apa yang patut kita buat?..

Ungu nya Cinta perlu ada sambungan...
itu kata Yana la...

sebab tak kan cam tu je...
patutnya sambungan nye tu... si ungu mengejar si laki tu... sampai dapat.. kan.....

kalau Yana pon Yana akan kejar sampai dapat..
hahaha....




Update
kalau korang nak tengok cite ni banyak kali... sebab dah jatuh hati kat Sharnaaz (Yana dapat add FB dia... jangan jeles...) atau Leez AF7.. (tak tau FB dia yang betul...)
meh Yana bagi link okeh.
Download - Heaven of Desire

3 tak puas hati:

CinderLaLa said...

Suke..suke... Tngok citer ni pn sbb suka sgt ngan lakonan Sharnaaz... *_*

mie-mie said...

tgk tv je ek..

nur sharfatin che abdullah said...

shatin pun rasa ungunya cinta patut ada sambungan. :)