13 April, 2011

4 dan 5

comelnya... kucing sapa la kan..?
hahaha...
baby kucing ni da berumur 34 hari..
tapi yang dalam gamba tu berusia 1 hari..
nanti Yana amik gamba baru oke..


tapi apa yang 4 dan 5 nya kan..?
sebenarnya..
baby kucing ni Yana tak letak pon nama lagi..
sebab ada 5 ekor.. Yana cadang nak letak nama dorang ni mengikut nombor..
kalau yang sulung tu 1.. haha.. apela kan..
Yana da tau jantina dorang..
1, 2, 3 ialah jantan.
4 dan 5 ialah betina..

tapi kan..
nampak tak Yana ada bulatkan tu..
huhu... sedih tau..
2 ekor tu ialah 4 dan 5..
bermakna betina.
yang no.5 tu mati pada 10-4-11 jam 8 lebih..
yang no.4 tu mati semalam pada 12-4-11 jam 10 lebih..

sedih.. dorang mati sebab dorang betina..
abang2 dorang telalu ganas sehingga nak hisap susu pon tak dapat..
sampai berebut.. sampai kurus keding sebab tak cukup zat..
bukan tu je.. mak dia pula selalu gigit leher..
sebab asik nak pindah randah je..
mak kucing ni tak reti bersyukur betul.. geram ni..!
nasib baik la kucing.. huhu......

sekarang hidup la baby kucing yang ketiganya jantan..
takde betina... lambat la nak berkembang keturunan dorang ni..
hahaha... 

3 tak puas hati:

muhamad hanif said...

takpa..nnt crikn dorg jodoh tau..

saya YANA said...

@muhamad hanifhahaha.. kat tempat Yana susah nak cari kucing lain. kalo ade pon kucing jantan yang merayau2.. huhu.

mykhalis said...

34 hari? sebaya ngn anak Khalis nie.. hehe