03 April, 2011

jalan luar...

penaatt... Yana penat.. Yana rasa kulit Yana da hitam.. hahaha..... hmm.. ade la sikit. kot la.. gosip kejap!.. Dira macam tak sesuai jadi pengacara MELODI la.. Zizan pon....... kan.. kan.. kan.... hehe... okeh..!

     semalam Yana tak puas hati betol.. sebab mereka yang belajar yang sama ngan Yana tu da belajar kat luar kan.. haha... okeh.. takpe bia lambat asal selamat kan...



     tapi hari ni Yana belajar memandu kat luar.. okeh... sape tak berdebar..? tipu..! hahaha... Yana berdebar okeh... sebab Yana belom bersedia.. (semalam nak sangat.. hari ni takot plak...) hhmmm.. cam tu la Yana... tak bersedia.. tapi syok gila... haha.... Yana lalu laluan B (Carefour.) pegang stereng pon gigil-gigil.. hahaha... tapi الحمدلله segalanya berjalan dengan lancar. tapi ade la juga salahnya.. Yana cuma tak paham lagi bila masa nak tukar gear 4 kepada gear 3.. hehe...

     lepas da jalan kat luar.. masok balik.. belajar balik kat bukit, kat 3 penjuru dan parking tu.. الحمدلله takde langgar tiang.. hehe... lepas da pas la kononya.. pak cik cakap.. "okeh pasni pak cik boleh tinggalkan awak." perhhh.. dalam hati.. tuhan saja yang tahu... macam nak menjerit.. tapi tak terluah.. dalam hati Yana "jangan lah pak cik..." huhuhu... Yana masih perlukan orang disisi Yana...  tapi mereka yang lain tu boleh cakap.. "kita lagi suka pak cik takde kat sebelah.. sebab tenang sikit.." heheh....


p/s : Yana lapo... ngantuk... nak tido.... haha...

4 tak puas hati:

Dea said...

caner tak phm tukar gear tu??..:P.. hehe

saya YANA said...

@Deahaha... Dea.. gear 4 tu dah laju.. kalo nak slow kene kurangkan gear la.. pastu kalau nak laju balik.. masok gear 4 balik.. cam tu la kot.. hahaha..

cBk said...

buat lek lokk biar kasi lulus tuh..hehe

saya YANA said...

@cBk insyaAllah.. hehe..