08 April, 2011

keropok tempe

hari ni Yana awal sikit menaip.. hehe.. kenapa.. sebab idea suda datang la.. haha.. poyo je kan... entry ni ingat nak buat malam tadi.. tapi sebab Yana bersabar kan.. Yana tunda ke hari ni...

     ops..... selamat pagi anda-anda semua.. selamat hari jumaat.. dan Assalamualaikum..

     ingat lagi tak tentang keropok tempe..? kalau ingat goyang tangan macam Usop Wilca tu.. haha.. tak ingat..? tak pe.. klik sini.. segalanya ada.. cewah.. hahaha..     


     ni la keropok tempe tu.. sebelum do goreng.. yang ni mase kat sane.. Yana beli 1 paket je.. kat mana kat sane tu..? klik sini.. segalanya ada.. cewah sekali lagi.. hahaha..


     ni selepas di goreng.. takde lah kembang sangat.. kate si jurujual tu akan kembang besa.. tapi besa la juga.. haha... rasanya..? rasa tempe la... haha... tak.. rasa dia sedap.. ada masam-masam sikit.. tapi nenek kate.. ni keropok ubi.. yang coklat-coklat tu la tempenya.. haha.... baru-baru ni je rajin nak menggoreng.. sebelum ni rajin goreng keropok lain... hahah...


p/s : nak tahu keropok tempe ni..? klik sini.. sekali lagi Yana cakap.. klik sini.. segalanya ada.. haha.. poyo sungguh Yana pepagi ni..     

4 tak puas hati:

cik ubi said...

rangup nampak..

aku suke ubi pedas..:)

Wanie Affandi said...

*drooling* sedap nye!!!

Fadzli Amir said...

sedap ke???...tempe goreng garing2 pon sedap...kalu keropok tempe.???...macamana yek...

mykhalis said...

haha..serius khalis tak tau camne rupenye,,ada agik makanan yang khalis tak pernah rasa
Blog terbaik

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini