07 April, 2011

ku menunggumu

lagu ni best kan.. haha.... rossa - ku menunggumu. okeh.. tadi Yana belajar kereta buat kali ke- 9.. ops.. kalau tempat lain mungkin Yana da QTI kot.. haha... tapi tak pe.. Yana tak nak lagi.. Yana nak mahir betul2.. baru QTI.. boleh kan..?

     tadi kali ke -3 Yana bawak kereta ke luar.. masih ade kesalahan lagi la.. sebab tu tak mo QTI lagi.. hehe... da selesai kat luar.. naik bukit, 3 penjuru dan parking.. kali ni lepas je 3 penjuru, nak menuju ke parking, pak cik sekali lagi kelua..

     tapi kali ni pak cik bukan keluar kat parking je.. dia terus tak mo dudok dalam kereta lagi.. pak. cik suh Yana berlatih sendiri.. syukur.. Alhamdulillah.. Yana pas semua nya.. Yana boleh lakukan sendiri.. ya.. mungkin masa tu cuma bernasib baik je.. Yana perlu mahirkan lagi.. hehe...


     masa balik plak.. "awak da pandai kan...?" "ha..? belum.. belum.." ye.. Yana belum lagi pandai.. huhu... Yana perlu lebih kemahiran lagi... hehe...




p/s : Yana rasa mungkin minggu depan Yana QTI.. InsyaAllah... semua akan berjalan lancar... takot ni.. hehe...

0 tak puas hati: