02 April, 2011

langgar tiang....


     selamat petang anda-anda semua.. cewah... hehe... Yana baru je pas makan.. korang dah makan..? arini mak masak kari mamak kambing.. fuhh.. sedap.. hm.. biasanya hujung minggu ni masak banyak lauk sikit dari biasa.. sebab abang ngan kak ipar dan akak Yana balik.. berkumpul.. tapi kejap je.. esok memasing da balik... pastu sunyi balik rumah ni... :-(



     okeh hari ni Yana belajar kereta selepas 8 hari cuti.. hmmm.. 8 hari okeh... Yana lupa semua.. haha.. tak la.. Yana lupa sifir pusing stereng tu.. haha.... ade 1 kali tu Yana langgar tiang.. OMG.. pak cik marah Yana.. pak cik cakap "macam mana pak cik nak biarkan awak belajar sendiri nih..?" huhu.. okeh Yana salah...

      dan disebab kan pak cik tak amik Yana pada hari rabu dan khamis.. Yana da banyak ketinggalan dari mereka-mereka yang belajar sama dengan Yana... mereka tu da bawak ke luar.. huhu... Yana rasa macam Yana ni orang baru tau.. kesian.. kesian.. kesian......

     tapi tak pe la... bia lambat asal selamat... hehe.... ooo.. tadi kan.. masa Yana dalam perjalanan balik, mak mesej Yana.. "api takde.." ha?.. sekali lagi? tapi nasib baik la... kejap je.. tak sama 1/2 jam la.. aritu 8 jam jam takde api.. panas.. hmm....



p/s : Yana nak buat tuto yang mungkin korang berminat..

2 tak puas hati:

cacing said...

hahaha...opssss...tergelak lak.. takpe2... baru belajar bwk kete tu standard la langgar tiang... jgn langgar benda lain sudah.. kete kat tempat belajar tu mmg tuk kerja2 pelanggaran.. heeee

saya YANA said...

@cacinghehe.. cam tu eh cacing... pas ni nak langgar banyak tiang la.. hahah..