21 April, 2011

mc'D vs kFC

sedap hingga menjilat jari..
sungguh Yana tak tipu.. 
kat Mc'D Yana cuma penah makan aiskrim McFlurry Oreo.. sedap..!! mungkin ngan kentang goreng kot.. dah bertahun tak penah gi Mc'D.. tapi aritu ade pegi ngan abang.. drive thru je la.. tapi Yana minta McFlury.. minta okeh.. hoho..

teringin pula... huhu... aarrhh..

kat KFC.. semua Yana penah rasa.. kot.. haha.. dessert dia tak penah la..


peh... sedap tu.. antara kegemaran ni.. kalau chese kuning banyak lagi sedap.. selalu gak minta lebih.. tapi pekerja tak boleh kurang.. secoet je dapat.. cukup la tu kan.. kalau ayam.. tang dada2.. rejek.. minta yang ponggong atau peha.. kalau dia bagi juga... kulit je makan.. ayam nye simpam wat lauk kat dalam nasi goreng.. haha.. orang bujang..



korang.. KFC ke Mc'D yang jadi pilihan korang.. hehe..

6 tak puas hati:

mykhalis said...

semalam dah la tak sempat makan kfc..ada orang citer pasal kfc la pulakkk..ishhh..

WANDA_ISMAIL said...

mc d!!! laponya... da bertaun x makan mcd..hehe

Wanie Affandi said...

KFC sedap ayam die...mcD sedap fries dia..suke 2 2 !!tapi takleh vote lak 2 2 tu..hehehhehe....

Mr iZzo (^^,) said...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

Ai Ni.. said...

suke gak kepsi tu...kalau mkn mmg tol2 menjilat jari....:D

Husna syahirra said...

mcd best tp kfc pn bestt juga;
tataw mana satu plg terbest nih;
hehee..