28 April, 2011

mencari rezeki.. hehehe...

sebelum nak cite pasal tajuk tu..
tadi Yana belajar kereta.. 3 orang sahaja.. haha.. 
JPJ plak.. Yana cek nama Yana blom naik untuk 3-5-2011.. mungkin minggu depannya..
ahhh.. takot..!!!


oo.. kek ini sangat sedap.. nak resepi pegi sini..
kerana kek ini Yana mencari rezeki dengan menjual kek karemel ni..
haha.. poyo jek..
kek karemel ni da 3 kali buat dan 3 kali juga dibawa kepejabat mak..
dorang suka..
dan semalam Yana buat lagi sekali.. tapi kali ni Yana buat sebab ada orang tempah..
walaupon 1.. ia permulaan untuk Yana berniaga.. cewah... haha..
alhamdulillah.. tapi tak tau la bape harga mak letak untuk 1 loyang..
sebab rakan pejabat je kan..
kalau ngan korang2 kompem mahal.. hahaha...
jadilah duit poket.. hahaha...
esok pon ada tempahan untuk kek kukus cokelat..
yang tu Yana tak reti.. Yana cuma bantu mak je.. haha..



p/s : warghh...!! sangat takot untuk JPJ.. 

2 tak puas hati:

MiSzy DiaN said...

yana daa tak sabar ke nak jpj? ehehehee

saya YANA said...

@MiSzy DiaN haha.. tak sabar ye juga.. takot pon ade jugak.. hehe..