04 April, 2011

Nikita


ni drama USA.. Yana tak tengok.. (ada ke siaran kat Malaysia..?) tapi bukan ni yang Yana nak cite..


     sekarang kat tv 9 setiap hari isnin hingga jumaat jam 5.30 petang selapas kartun Upin Ipin ada sinetron yang bertajuk Cinta dan Anugerah yang dah nak habis dah tak lama lagi dan bermula 7hb April 2010 pada jam 5.30 petang juga selepas Upin Ipin akan bermula la sinetron baru bertajuk Nikita.

     macam biasa la.. dah nama pon sinetron.. episode pon panjang berjela juga la.. mengikut Wikipedia. episode untuk sinetron Nikita ni hanya 126. tapi Yana rasa lebih kot... yela.. ngan iklannye la.. ngan tetiba ada siaran langsung la.. eh..! tv 9 ade ke siaran langsung cam selalu ada kat tv 1 atau tv 3 tu.. hmmm..


     gandingan 2 hero yang Yana tengah minat sekarang ni... Yana pasti tengok.. Dude harlino yang dulunya berlakon dalam sinetron Cahaya yang memegang watak Satria yang Yana paling suka.. paling minat.. haha... dan semenjak tu Yana tak jumpe Dude lagi walau pepagi jam 10 pagi ada dia belakon dalam sinetron Aqso dan Madina. tapi Yana tak tengok.. hehe... waktu petang waktu paling tepat untuk tengok sinetron2 ni.. pagi2.. kalau tak belajar memandu Yana pasti dalam selimut lagi.. haha... poyo..


     cite ni pasal percintaan.. biasalah.. kalau tak cinta Yana tak kan nak tengok.. walau heronya hensem macam Dude Harlino tu.. ^_^  


p/s : rindu nak tengok Dude..

2 tak puas hati:

qaseh johanna said...

bers ke layan citer indon ni yana..??

akak ckop tak suke taw..tp klu blk kampong..mak n adik akak yg umor 5thn pon layan citer indon ni..aisshh

saya YANA said...

@qaseh johannabest... sebab cite indon ni bermain dgn emosi.. haha... Yana suka emo2 ni... hahaha..