03 April, 2011

toyota corolla

okeh .. Yana nak cite sesuatu la..


ni kereta mak Yana... peninggalan arwah atuk.. tapi bukan yang ni la.. ni google punya...

     nak dipendekkan cite...
semalam nenek Yana tido kat rumah.. buat apa.. sebab memula tu nak gi kenduri ngan mak Yana.. tapi tak jadi sebab nenek batuk2.. kira demam la.. so mak Yana pon bawak la nenek gi klinik.. da petang tu.. da alang-alang tu.. tido la rumah Yana kan.. (cite ni panjang plak..)

     hari ni kiteorang pon hantar la nenek balik... dalam perjalan tu.. cerita la pasal Yana belajar kete... itu ini itu ini.. macam-macam.. sambung lagi cite kat rumah nenek.. sambung lagi cite masa perjalanan balik pulak... haha... banyak noh tak puas hatinya...

     dalam perjalanan balik tu Yana cakap cam ni... "mak nanti da sampai selekoh bagi orang bawak eh..." (kat kawasan rumah Yana la..) mak macam biasa.. mak iye kan je.... "hmmm.." dan nak dijadikan cite... da sampai selekoh.. mak tak behenti pon.. -_-" tapi mak behenti kat depan sikit.. jadi tak merasa la nak jalan yang simpang-simpang.. hahah...

     dan cite sebenarnya.. hari ni Yana bawak kereta mak.. kereta Toyota Corolla tu.. apa korang rasa bila belajar kereta kancil.. tapi kene bawak kereta besar. haha... yang gugup dan gemuruh tu mak Yana.. bukan Yana... hahaha.. dia takot Yana terbabas... tapi الحمدلله. siap parking lagi kereta tu.. hahaha... cuma tak masuk betul la.. mak takot Yana terbabas langgar rumah.. jadi bontot kereta pon terkeluar la...




p/s : pasni Yana nak cuba lagi... syok habis.. hahaha...

3 tak puas hati:

Ujang9897 said...

lepas ni boleh la bwk jln2..=)

saya YANA said...

@Ujang9897bole2.. hahaha...

cacing said...

adui... patut yana wat drift je terus... baru stylo... hahah