04 May, 2011

16..? haha...

Yana : da berapa kali bawak kereta..?
pelajar : hari ni da 3 kali.. awak..?
             sengih...
Yana : masuk hari ni 15, 16 kot..
pelajar : hah..?!! bukan patutnya 9-10 jam je ke??
Yana : pak cik yang ni belajar sampai pandai.. tak ikut masa..
pelajar : ooo....
              sengih...
Yana : tapi sampai sekarang rasa macam tak pandai-pandai lagi..
              ketawa.. dan tamat pebualan..

haha.... macam tak percaya yang Yana da belajar harini buat kali yang ke- 16.. fuuuhh... tapi tak terer-terer... ala biasala tu.. kalau terer tak payah belajar dah kan.. (huhu.. sedapkan hati je ni..)

JPJ pula.. Yana cek nama untuk 9 dan 10 Mei.. takde nama Yana lagi.. kenapa tak naik lagi ni..? tak kan 16 atau 17 plak... ala.. cam ne ni... da la 14-16 nak bercuti.. huhu....

p/s : nak bercuti??.. nanti Yana bagitau ke mana Yana nak pergi.. hehe...

3 tak puas hati:

mykhalis said...

hehe.. mesti nak gi oversea nie

saya YANA said...

@mykhalis hehe... tunggu....

muhamad hanif said...

ahhaah..takpatakpa..pelan2 la yerk .

kahkahkah !