02 May, 2011

dilema... haha...

arghh... Yana dalam dilema... dilema untuk memilih..... bukan memilih lelaki ye.. wahaha.. poyo sungguh..
sebelum tu.. dilema ni hanyalah angan-angan ye.. jangan la dijadikan nye terlalu serius.. haha..

sebenarnya.... angan Yana ni hanya la untuk memiliki kemera Sony Nex-5..
ianya ringan dan compack.. tak besar macam DSLR.. dan tak se pro macam pengguna DSLR.. haha... orang kata.. sesapa yang ada DSLR tu.. kira macam pro cameraman.. cewah.. haha...

tapi tetiba keluar pula iklan kamera baru.. Lumix gf2.. wah.. tergoda okeh.... sape pernah tengok..? cun tak?..

kalau korang.. korang pilih yang mana.. haha...

2 tak puas hati:

cBk said...

huhu..btw yaha kena beli gak kamera tuh..tpi pndpt cbk,kbnykan yg ada dslr poyo2 jer..bajet jurukamera pro..setakat amek gambaq ntah pape pom leh nmpk cntek kalo kamera mahall..cuma kena tahu cara penggunaan jer..berjuta2 duk bajet phtographer..hehe

saya YANA said...

@cBk angan je ni.. nak beli belom kompem lagi tahun bila akan memiliki kemera ni.. haha..