25 May, 2011

hari panas..~

selamat pagi.. selamat berkerja.. selamat berilex macam Yana.. hoho...
cuaca hari ni panas.. sangat bagus untuk jemur baju.. semalam tak berapa nak panas.. tapi baju tetap kering la... pada siapa yang basuh baju la.. Yana..? hahaha.. seminggu 2 kali je.. sekali untuk baju mak. sekali untuk baju Yana... hahaha..

eh.. kenapa tetiba Yana menaip ni kan... sebenarnya ni auto publish... oohh tidak... !! Yana hari ni tak belajar memandu.. sebabnya.. pak cik memandu tu ada hal pula.. adoi...!! panas..

ye.. ye.. la Yana dok siap-siap jam 8 pagi dah keluar rumah.. pastu ada pula abang-abang dan pak cik-pak cik menukang sampai.. tunggu 45 minit la lebih kurang.. kereta kancil pon tak nampak.. adoi.. panas ni..

tapi takpe.. Yana telah disejukkan dengan renungan seorang abang hensem yang menukang... hahaha... abang ke?.. entah la.. tersipu malu Yana disitu.. haha.. geli pula..


p/s : esok la nampaknye Yana belajar.. tak sabar ni.. jantung berdetik laju bila sorang pelajar yang belajar sama dengan Yana sudah JPJ (lulus)... OMG haaa...~~~

6 tak puas hati:

Encik Luncai said...

yana amek lesen kete ke?..hope lulus ujian jpj.. :)

saya YANA said...

@Encik Luncai aah... insyaAllah... hehe..

Fadzli Amir said...

Tak setel lagi ke kelas memandu ni...heheh..pakcik menukang???? apa tu...

saya YANA said...

@Fadzli Amir hehe.. belum lagi.. pak cik yang menukang la.. orang buat rumah tu..

Nini Hartini said...

mcm lama sgt yana belajar memandu... akakdulu mcm kejap je dah dpt lesen. hehe.. asyik takut je kejenye eh.

saya YANA said...

@Nini Hartini aah kak... lama.. dah nak mati da lesen L tu... hahaha