17 May, 2011

jelajah pantai..

masih di hari ke-2.. hahaha.. tapi entry ni Yana nak tunjuk pantai2 je.. hahahha... masa Yana sampai semua airnya surut.. jadi paham-paham je la kenapa ada air yang kotor.. hehehe...

pantai sebelum naik ke apartment..

pantai ni bernama Mak Nik atau Monica Bay.. sapa boleh terangkan kenapa airnya kelihatan.. sebelah biru, dan sebelah lagi macam hijau2 sikit... 

da nampak kan.. hehe... singgah kejap je kat pantai Cherating... sangat best. sangat  cantik.. air dia jernih.. masa ni air surut.. Yana ngan kakak ipar main air kejap.. hehe..

ni pulak pantai Chendur.. masa Yana datang, airnya tengah surut... biasalah .. surut memang kotor.. hehe....

pantai Black Stone atau pantai Batu Hitam.. pantai ni  tak ramai yang mandi.. sebab terlalu ramai yang datang mengunjung.. jadi malu kot kalau nak mandi.. ada lelaki2 dok skodeng pakai teropong.. hahaha..

pantai yang terakhir singgah.. pantai Teluk Chempedak... sangat cantik... banyak monyet.. ingat nak lalu kat titi tu.. tapi ada monyet.. huhu.... 

18 tak puas hati:

muhamad hanif said...

malas lah nak komen, dahla tak ajak..
huh !

cacing said...

menarik gila air dia jadi macam tu.. agak pelik....

nelly said...

best oo pergi pantai !! hilang stress !

saya YANA said...

@muhamad hanif eh..? ni bukan komen jugak ke?... hahaha

saya YANA said...

@cacing tahu takpe...

saya YANA said...

@nelly best.. tak puas lagi nih...

.m y z. said...

wah sesi jelajah pantai ni :D ahha. since berlaku kejadian tsunami, ziema dah takut nak tengok pantai. trauma smpai terbawak2 dalam mimpi. dekat 5,6 kali jugak lah mimpi tsunami. takutttt +___+

nelly said...

wah ..nelly dekat la juga pantai ..tapi , tak bole mandi ~~

saya YANA said...

@.m y z.uiks... sampai mimpi... hmm... alhamdulillah... takde kejadian tu lagi.. insyaAllah... ajal maut semua di tangan tuhan kan...

saya YANA said...

@nelly hehe... ala.. bestnye dekat dgn pantai...

hamzah ian said...

lama tak g pantai woww

mykhalis said...

tengok batu2 tue teringat trip masa u dulu..datang sini la..

anismelon said...

pantai..suke suke..tp lg suke view kat marina island teluk batik..weee..

saya YANA said...

@hamzah ian sila lah pergi.. ehehe

saya YANA said...

@mykhalis teluk chempedak ke batu hitam? batu hitam ada ramai yang penyekodeng... huhu..

saya YANA said...

@anismelon yeke?.. nak ajak mak la.. hehehe

Nini Hartini said...

sekali pergi terus macam2 pantai? waaaahh rajin betul. hehe

gelap tak Yana skrg? hehe

saya YANA said...

@Nini Hartini haha.. bukan selalu kak.. da dekat.. teros je pergi..

gelap tak la... cuma muka belang.. hahaha