29 May, 2011

JPJ.. OMG..!!

nak menangis rasanya bila nak test JPJ selasa ni.... dah la sabtu dan ahad tadi tak dapat nak belajar..
banyak kot kenduri yang nak pergi.. semalam satu je la.. tapi tempat jauh.. tadi pula.. 3 tempat..
 tolong.. Yana takot... huhuhuhuhuhu...
ramai yang suruh rilex.. ala.. korang masa nak JPJ pon ada perasaan gemuruh macam Yana jugak kan.. hhahaha..

aritu jiran baru Yana cecita kat Yana masa anak dia test JPJ.. fuhh.. memang kene la.. lain yang dibelajar.. lain tempat yang disuruh JPJ tuh... huhu.. kompem tak lulus la.. next nya punya.. nasib baik la.. JPJ lain.. dan lalu kat jalan yang dibelajar.. alhamdulillah.. lulus..

Yana pon tak tahu.. kenapa gila-gila rasa takot..  nak menangis.. setiap jam asik dok merengek je kat mak..
mak pula dok layan... dok gelak kan Yana... Yana cadang nak cari ayat pengasih la.. bagi lembut sikit JPJ tu.. hahaha.. (JANGAN AMALKAN !!)


p/s : korang... hati tak tenteram memikirkan selasa ni... hahahaha

7 tak puas hati:

muhamad hanif said...

HAHAHAH..

Bagi kish sikit kat jpj tu..

lulus ah..kahkahkah !

Dea said...

hehe..cool2.. t nk test tgk org ramai, xdela neves sgt.. :)..blaja je suma tmpt tu, insyaAllah, nnti test boleh bawak..:).. aslkan yang len tu boleh, ok je..:)

saya YANA said...

@muhamad hanif haha... amboi2..

saya YANA said...

@Dea huargh.... Yana tengok yang lain lagi tambah nevers... huhu

qaseh johanna said...

ala yana..

cool je k..xde ape pon..hihi

saya YANA said...

@qaseh johanna huhu... okeh2

Qaseh dalia adelia said...

haha kenyit2 mata sikit .. gud luck dear .. u can !