26 May, 2011

most dangerous roads in world (part 4)

OMG..OMG..OMG..
Yana masih terasa berdebar nak JPJ ni..... huhu... dah la hari sebelum tu tak dapat nak belajar..
sebab ikut mak pergi jenjalan... hahaha..
okeh.. meh kita ke past 4 pula... anda berani nak lalu jalan-jalan ni..?

1. Tirana to Elbasan Road in Albania

2. New Zealand Crazy Routes

3. The Skippers Canyon Road near Queenstown:
jernihnya air tu....


4. Pakistan: The Way to Fairy Meadows (is steep and narrow indeed)


lebih duduk rumah je la dari kene lalu jalan-jalan macam ni... huhu..........


2 tak puas hati:

Sabahan Bloggers Club said...

Salam.
Bilalah agaknya boleh saya cuba memandu dijalan-jalan ni semua.... [",]

Finaz Jaafar said...

huahuahua..cantik, menarik dan unik tapi cam cuak kebebeh gak la kan nak lalu jalan cemtuh..wee~