17 May, 2011

sesat.... hahaha...

GPS tak boleh pakai..!! hahaha.. takde la...
sampai je kat pahang, terus ke Temerloh.. ingat nak ke pasar yang kat tepi sungai pahang tu.. tapi hari sabtu la.. pasar pon takde.. huhu...
dulu Yana pernah datang.. tapi boleh kata Yana masa tu 'kecik' lagi.. jadi ingat tak ingat la jalan nak ke pasar tu.. yang Yana ingat ada sekolah cina.. tapi disebabkan GPS itu lebih 'pintar', takde sape yang percayakan Yana -.-'.. bertawaf la kat jalan Ahmad Shah tu.. hahaha... dan akhirnya keluar la jugak dari jalan Ahmad Shah.. (dekat je ngan sungai tu..)
 sampai pahang.. kompem ikan paten... hehe... ini ikan paten murah punya.. takde sampai berpuluh ribu nun.. tak sanggup.. hahaha... seketul rm5 saja.. ikut bahagian la.. sedap.. memang kene gaya la.. sapa yang tak pandai masak kompem la tak sedap kan.. hehe... ermm.. ingat nak makan yang masuk kat berita tu kot aritu.. tapi tak ingat kat mana tempatnya.. hahaha... 

3 tak puas hati:

cacing said...

pergh!!! sedap tu ikan paten masak lomak.... terliur den ni ha....

nelly said...

sedapp oo !

mykhalis said...

apa barang!! tryla rasa yang mahal tue..baru best