09 May, 2011

tuhan beri aku cinta

Yana suka lagu ni... lirik pertama.. "Walau aku senyum bukan berarti. Aku selalu bahagia dalam hari." jujur la.. lirik pertama tu ada pada hati dan perasaan manusia.. sama macam Yana.. dan lirik seterusnya tu.. haha..

"Tuhan Beri Aku Cinta...." cinta yang kekal sememangnya hanya pada Tuhan, ALLAH S.W.T.. tapi.. cinta sesama manusia.. hanya untuk suami juga isteri.. okeh...!!
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta
antara lagu yang Yana mainkan atau pasangkan juga dengarkan masa tidur.. haha... teruk tak teruk tak..... mak kata.. "dengarlah orang mengaji Na.. baca Yasin ke.. ni  dengar lagu.." huhu... okeh2.. Yana tahu.. korang tak yah cakap.. hahaha..

2 tak puas hati:

muhamad hanif said...

kahkahkah ! MUD TAK BERUBAH LANGSUNG..

saya YANA said...

@muhamad hanif haha.. mud nak bagi orang download.. hehe...