06 June, 2011

barita baik..!! hehe

selamat pagi.. berita baik untuk Yana.. hahaha...
selepas lulus sekali dengan JPJ.. akhirnya dapat juga lesen P..
hari tu kata pak cik hari isnin baru buat.. tapi ni hari dah siap..
dah dapat pon..baru tadi dapatnya.. exsaited nye....!!
tapi.... 
mak kasi ke pakai kereta mak tuh...? 
hahaha...

13 tak puas hati:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thniah !... mak ckp kt zaty dya xmo bg yana bwk keta 2... g kemik ..;D

muhamad hanif said...

wweeeewwwiiittt!!!


jum g jalanjalan..

man yusoef said...

wah..tahniah...serius, antara benda yg paling benci nak buat adalah amek lesen...malas gila nak pegi kelas memandu tu, attend JPJ test..grr..tapi nasib baik semua tu dah lepas..haha

Dea said...

wah..thniah2..:)

Nini Hartini said...

Yana, Myvi baru cunnn woooo hehe

saya YANA said...

@☀ Izzaty Hedry☀ haha...kemik2 pon kereta lama takpe la... hahaha

saya YANA said...

@muhamad hanif jom..!! hahaha

saya YANA said...

@man yusoef haha... dah lepas dah pon..

saya YANA said...

@Dea haha... terima kasih..

saya YANA said...

@Nini Hartini tau kak..rasa macam nak berpaling tadah terhadap SWIFT nih...

Awan Biru said...

Awan bukan tak puas hati. Awan puas hati. Hehehe...

Tahniah ya sis. Memandu biar cermat.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tahniah! lepas ni blh drive tanpa was2.. kekekekeke

Husna syahirra said...

thniah yana. hehee..
dh bole bawa husna jln2.. :)