03 June, 2011

cuti sekolah...?

Yana tak sedar sekarang ni cuti sekolah.. sebab dah lama sangat tinggalkan sekolah.. jadi tarikh-tarikh bercuti tu Yana tak ingat.. malas nak tengok kelender.. haha.. patut la jiran Yana balik kampung.. jiran baru pula, asik selalu nampak adik tu main badminton ngan akak nye.. haha..
ni antara mereka yang ada tugas..? korang..? haha... tak best kan cuti sekolah ni.. cuti, tapi dok je kat rumah..  bosan.. lagi-lagi orang yang macam Yana ni.. hehe... 

kenapa tak best.. ye la.. yang cuti kan budak sekolah.. yang berkerja mana cuti.. maknanya mak bapak mana la cuti.. jadi tak berjalan la kita.. haha.. dok rumah.. 

tapi kalau mak bapak yang bercuti.. kompem2 sangat-sangat kita pon akan ikut bercuti jugak... kompem.. tak kan nak kene tinggal kan.. (kecuali mak bapak yang masih mode honeymoon) hehe..


p/s : sebenarnya Yana nak pergi bercuti.... tapi mak kan kerja.... huhuhuhuh.. nak pergi pantai lagi...!! :-(

8 tak puas hati:

Wanie Affandi said...

hahha..wani lagi xsdr..dah masuk 2 hari bln jun xsdr lagi..=DD

saya YANA said...

@Wanie Affandi dah 3 jun la... hahaha

qaseh johanna said...

akak taw sebab ari2 kene berebut nik tren dgn bdk sekolah yg dok melepak sakan kat midvalley nih..!!

tensi taw..

muhamad hanif said...

ape dah, nak abes seminggu dah..

AHHAHAAH,

ala yana kan ada lesen..pergi je jalan sendiri kankankan ?

saya YANA said...

@qaseh johanna hahaha...

saya YANA said...

@muhamad hanif nak habis da eh?? hehe..

aduh.. isnin baru buat P.. lagipon xde kereta lebih la kt rumh.. hahah

Finaz Jaafar said...

huh..masa skola memang best sebab ada cuti sekolah..ni kte da keje ada tak cuti kerja??hahahha

saya YANA said...

@Finaz Jaafar haha... sabtu ajad kan cuti.. cuti kerja la tu.. hehe..