19 December, 2011

mak sayang ana... ^,^

Assalam....

haritu aku berbual dengan mak aku.. bual-bual kosong je la... memandangkan aku ni hanya mampu duduk dalam kereta side kiri, so mulut aku membebel saje la sepanjang perjalanan aku..

aku : mak... nak naik motor boleh.
mak : tak boleh.
aku : ala.. nape?
mak : awak bukan ada lesen motor.
aku : ala.. konon la orang de lesen motor.. mak kasi tak bawak motor?
mak : tak boleh.
aku : tadi kata kene de lesen.. dah de tak bagi pula..
mak : bahaya..
aku : hmmm...

hehe.. sebenarnya aku pon takut nak bawak motor ni.. mak pon masih fobia lagi kot.. pasal dulu ada eksiden bersebelah dengan kereta mak aku.. kira eksiden depan mata la kan.. sebab tu mak aku tak kasi aku bawak motor..

kat rumah aku ni pon takde kenderaan lain selain kereta mak aku tu.. hmmm... basikal pon takde.. =. =

aku sayang mak.. mak pon sayang aku.. mana ada mak tak sayangkan anaknya kan.. dan sebaliknya.. hehe..

Wassalam.

2 tak puas hati:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

betul.mak ayah sis pun tak bagi naik moto.kalau kete at least secure sket.

qaseh johanna said...

lastly...simpan jela lesen moto tu ye dik..hehe